نورتي منتدانا المتواضع
ياريت تكوني ويانا علي الحق مجمعين
نورتي منتدانا المتواضع
ياريت تكوني ويانا علي الحق مجمعين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سااااااااااااااااااااااعدوها

كاتب الموضوعرسالة
*البتولة*
مديرة الموقع
مديرة الموقع
*البتولة*

سااااااااااااااااااااااعدوها Empty
مُساهمةموضوع: سااااااااااااااااااااااعدوها   سااااااااااااااااااااااعدوها Icon_minitimeالإثنين 24 فبراير 2014 - 22:02

سؤال:

انا مطلقة وام لبنتين ابوهم مايعرف شكلهم عندى 35 سنة مش جميلة عادية بس مطلقة وطبعا انتوا عارفين يعنى ايه مطلقة ف مصر يعنى حاجة مالهاش تمن يعنى حمل على اهلك انعزلت واخدت شقة ايجار انا وبناتى عشان لا يضايقوا حد ولا حد يضايقهم المشكلة انى من كتر العزلة والبعد عن الناس بقيت موسوسة بخاف اصاحب واحدة متجوزة تغير على جوزها منى بخاف اعرف واحدة سمعتها مش كويسة بخاف وبس جالى السرطان قتلنى صحيح بتعالج واتحسنت بس انا ميتة مش عايشة ميتة وانا ماشية على رجلى علشان البنات الوحدة قتلتنى ابو البنات لا سؤال ولا مصاريف ولا حاجة وحسبى الله ونعم الوكيل حتى اهلى المرض كان اقوى من انهم يقفوا جنبى صحيح اتخلوا عنى لما اتطلقت بس تخليهم عنى ف لحظات موتى كانت اصعب بكتيروالمرض دمر كل حاجة حلوة معاه بقيت من كتر ماانا بعيد عن الناس مش عارفة اتعامل مع حد ممكن يكون موقف تافه وانا اتجنن اقول كلام مش عايزة اقوله مش عايزة اعرف حد انى ضعيفة وانا ف الحقيقة مش موجودة عصبيتى خسرتنى ناس كتير بس غصبن عنى قولولى اعمل ايه عشان احس انى عايشة
ساعدوها يابنات

سااااااااااااااااااااااعدوها
صفحة 1 من اصل 1